% Tygodniowe menu kredytowe - codziennie inna oferta! Raty dostępne w ponad 400 sklepach stacjonarnych | Infolinia (17) 865 26 81 | od pn. do pt. w godz. 09:00 - 17:00
Najczęściej zadawane pytania

-
PRODUKTY
-
Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i oryginalnie zapakowane przez producenta. Nie sprzedajemy produktów używanych lub noszących ślady użytkowania.
-
W przypadku zestawów promocyjnych z gratisowymi produktami, nie ma możliwości wymiany gratisu na inny produkt.
-
Zazwyczaj producenci oferują 2-letnią gwarancję na swoje produkty.
-
-
ŚLEDZENIE PRZESYŁKI
-
Informację o śledzeniu zamówienia wysyłamy na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
-
W takim przypadku należy skontaktować się z naszą infolinią - zostanie złożona interwencja do firmy kurierskiej.
-
W takim przypadku nie ma możliwości anulowania lub zmiany zamówienia. Status “wydany do doręczenia” oznacza, że kurier w danym dniu powinien podjąć próbę doręczenia przesyłki do odbiorcy.
-
-
ZWROTY I REKLAMACJE
-
Jeśli chcesz zwrócić towar:
- Wypełnij i wydrukuj Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Zabezpiecz towar przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie wysyłki.
- Spakuj produkt i dobrze zaklej przesyłkę.
- Przygotuj etykietę adresową i naklej ją na paczkę.
- Odeślij produkt wraz z wypełnionym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres: Dział E-commerce ul. Cetnarskiego 35/37, 37-100 Łańcut
- Oczekuj na zwrot środków.
-
Jeśli zakup został dokonany przez sklep internetowy, Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna towaru w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania terminu, wystarczy wysłanie informacji o odstąpieniu od umowy sprzedaży przed upływem 14 dni.
-
W takim przypadku należy złożyć reklamację.
-
W przypadku zwrotu towaru, bezpośredni koszt przesyłki zawsze pokrywa Klient. Jednak Sprzedawca zwraca wszystkie środki pieniężne otrzymane od Klienta, w tym również koszt dostawy produktu do Klienta.
-
Jeśli stwierdzisz, że produkt jest wadliwy, uszkodzony bądź niekompletny, możesz zgłosić jego reklamację. Dokonasz tego w następujący sposób:
- w sklepie internetowym – jeśli produkt został zakupiony w sklepie internetowym, reklamację należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez elektroniczny formularz znajdujący się na stronie www.maxelektro.pl/reklamacje/. Zgłoszenie reklamacyjne można również wysłać za pośrednictwem poczty.
- u Sprzedawcy w sklepie stacjonarnym - w przypadku odbioru towaru i płatności w punkcie stacjonarnym, reklamację należy złożyć bezpośrednio w sklepie.
- w autoryzowanym serwisie danego producenta – wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu lub na stronie internetowej producenta. Polecamy bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem, ponieważ jest to sprawdzony i najszybszy sposób reklamacji towaru.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
1. Imię i nazwisko Klienta
2. Numer zamówienia i datę zakupu
3. Protokół szkody – dokładny opis wady towaru
4. Zdjęcia uszkodzonego produktu -
Czas rozpatrywania reklamacji przez Sprzedawcę wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
-
Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie, Klient ma prawo domagać się odszkodowania od firmy kurierskiej.
-
-
DOSTAWA
-
Wszystkie nasze paczki wysyłane są firmami kurierskimi – DPD, DHL, Geis, Suus oraz DTS. Produkty dostarczamy również za pośrednictwem własnego transportu.
-
Koszt dostawy uzależniony jest od rodzaju i ilości zamówionych produktów. Koszt dostawy będzie widoczny po dodaniu produktów do "koszyka".
-
Koszt dostawy jest uzależniony od rodzaju i ilości zakupionych produktów. Będzie widoczny po dodaniu produktów do "koszyka".
-
Aktualnie realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
-
Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru w sklepie stacjonarnym Max Elektro. Podczas składania zamówienia, wystarczy zaznaczyć “odbiór osobisty” i wybrać z mapy interesujący nas punkt odbioru.
-
Czas realizacji zamówienia z odbiorem w sklepie wynosi do 14 dni, jednak zazwyczaj produkt jest gotowy do odbioru po 3-5 dniach od złożenia zamówienia. Sklep stacjonarny poinformuje Klienta drogą telefoniczną o możliwości odbioru zamówionego towaru.
-
Kurier nie ma obowiązku informowania odbiorcy o swoim przybyciu, chyba że na liście przewozowym wyraźnie zaznaczono konieczność skontaktowania się z odbiorcą przed doręczeniem przesyłki.
-
Nie ma takiej możliwości. Standardowo kurierzy dostarczają i odbierają przesyłki w godzinach od 8:00 do 17:00.
-
Kurier ma obowiązek dostarczyć pod drzwi odbiorcy przesyłkę, której waga nie przekracza 30 kg. Jeśli przesyłka waży więcej, kurier może odmówić wniesienia jej na piętro lub pod same drzwi.
-
Aby uzyskać kontakt do kierowcy, należy skontaktować się z infolinią firmy kurierskiej i podać numer przesyłki.
-
Zazwyczaj numer przesyłki Klient otrzymuje od firmy kurierskiej. Jednak mogą się Państwo w tej sprawie skontaktować również z nami poprzez infolinię: (17) 865 26 81.
-
W obecności kuriera należy sprawdzić stan opakowania. Jeśli jest ono uszkodzone, odbiorca ma prawo otworzyć przesyłkę i sprawdzić produkt jeszcze przed podpisaniem poświadczenia odbioru. Natomiast po podpisaniu przez odbiorcę protokołu odbioru, kurier nie ma obowiązku czekania na sprawdzenie zawartości przesyłki.
-
Jeśli przesyłka nie dotrze do Państwa w ciągu 48 h, prosimy o kontakt mailowy na adres: [email protected] lub kontakt z naszą infolinią: (17) 865 26 81.
-
Godziny doręczenia przesyłek są zawsze uzależnione od kierowcy i jego ustalonej trasy. Jednak można się z nim skontaktować i zapytać, czy mógłby dostarczyć przesyłkę w innym czasie.
-
Tak, przesyłki zawsze są ubezpieczone.
-
W takim przypadku, kurier podejmie drugą próbę doręczenia przesyłki w następnym dniu roboczym lub będzie próbował skontaktować się z Państwem telefonicznie.
-
-
PŁATNOŚCI
-
W sklepie internetowym Max Elektro, formy płatności uzależnione są od sposobu dostawy. W przypadku dostawy firmą kurierską, można dokonać płatności za pośrednictwem zwykłego przelewu bankowego, za pobraniem (dodatkowa opłata wynosi 4,90 zł) oraz przez DotPay. Przy wyborze odbioru osobistego w sklepie, możemy zapłacić gotówką lub wybrać zakup na raty.
-
Jeśli zdecydujesz się na przedpłatę za swoje zamówienie, będziesz mieć 7 dni na dokonanie płatności. Po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie, rozpoczniemy realizację Twojego zamówienia.
-
Zakupu na raty można dokonać wyłącznie przy odbiorze osobistym w jednym z naszych punktów. Jednak nie wszystkie nasze sklepy oferują możliwość zakupu towaru na raty, dlatego przed złożeniem zamówienia, prosimy o kontakt.
-
Faktura do 48h znajdzie się na mailu Klienta w formie elektronicznej.
-
-
ZAMÓWIENIA
-
Zamówienia można składać za pośrednictwem:
- poczty e-mail: [email protected]
- telefonicznie: (17) 865 26 81
- przez stronę internetową: https://www.maxelektro.pl/
- osobiście w sklepach stacjonarnych.
-
Termin realizacji Zamówienia wynosi do 14 dni roboczych. Niemniej Sprzedawca, w porozumieniu z firmą kurierską, poinformuje Klienta o przybliżonym terminie dostawy. Jeżeli ustalony termin realizacji Zamówienia przekroczy 14 dni, Klient może anulować Zamówienie przed dostarczeniem Towaru.
-
Termin realizacji zamówienia z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym wynosi do 14 dni roboczych. Jednak zazwyczaj produkt jest gotowy do odbioru po 3-5 dniach od złożenia zamówienia.
-
Tak, zamówienie można zmienić tylko poprzez kontakt z nasza infolinią: (17) 865 26 81.
-
Zamówienia przyjęte do realizacji mogą być anulowane najpóźniej do momentu wysyłki towaru poprzez wysłanie stosownej informacji za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem: (17) 865 26 81.
-
O statusach zamówienia Klienci informowani są mailowo. W razie braku takich informacji, prosimy o kontakt przez naszą infolinię: (17) 865 26 81.
-