Proponowane kategorie

Proponowani producenci

Proponowane produkty

  • {{ item.price }} {{ response.currency_symbol }}

Proponowane poradniki

Nie znaleziono

Reklamacje

 

Towar, który zamówiłeś nie jest w pełni sprawny lub niepełnowartościowy? Masz zastrzeżenia co do jego funkcjonowania? Zgłoś reklamację, a my po uznaniu zasadności wniosku wymienimy towar na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze. 
Jeśli dokonałeś zakupu w sklepie internetowym maxelektro.pl reklamację należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected] albo przez wygodny formularz kontaktowy. Zgłoszenie możesz złożyć także w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kierując korespondencję na adres: Max Elektro, Dział E-commerce, ul. Cetnarskiego 35/37, 37-100 Łańcut.

Reklamację towaru zakupionego lub odebranego w sklepie stacjonarnym należy złożyć bezpośrednio w punkcie, w którym nastąpiła finalizacja zamówienia.

Dla sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy, aby każde zgłoszenie reklamacyjne zawierało:

1. Imię i nazwisko Klienta
2. Numer zamówienia i datę zakupu
3. Protokół szkody – dokładny opis wady towaru
4. Zdjęcia uszkodzonego produktu

Reklamację możesz złożyć również w autoryzowanym serwisie producenta dla każdego produktu objętego gwarancją. Wszystkie niezbędne do tego informacje znajdziesz na karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego towaru. Niektórzy producenci oferują w ramach swojego asortymentu gwarancję door-to-door. Sprawdź czy Twój produkt podlega takiemu serwisowi, by móc go zareklamować bez konieczności wychodzenia w domu.

Masz pytania odnośnie złożenia reklamacji? Napisz do nas na adres [email protected]

Reklamacje

Administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych w celach związanych z rozpatrzeniem reklamacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO jest GT GROUP TOMASZEK sp. z o.o. z siedzibą w Łańcucie przy ul. Cetnarskiego 35/37, 37-100 Łańcut. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, jak również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pełna informacja o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce prywatności

* - zgoda wymagana

ZADZWOŃ DO NAS
pon-pt: 8:00-16.00
NAPISZ DO NAS