% Tygodniowe menu kredytowe - codziennie inna oferta! Raty dostępne w ponad 400 sklepach stacjonarnych | Kontakt
Infolinia (17) 865 26 81 | od pn. do pt. w godz. 09:00 - 17:00
Towar, który zamówiłeś nie jest w pełni sprawny lub niepełnowartościowy? Masz zastrzeżenia co do jego funkcjonowania? Zgłoś reklamację, a my po uznaniu zasadności wniosku naprawimy towar, wymienimy go na nowy, a w razie zaistnienia podstaw wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zwrócimy Ci pieniądze lub obniżymy jego cenę.
Jeśli dokonałeś zakupu w sklepie internetowym maxelektro.pl reklamację należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na adres albo przez wygodny formularz kontaktowy. Zgłoszenie możesz złożyć także w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kierując korespondencję na adres: Max Elektro, Dział E-commerce, ul. Cetnarskiego 35/37, 37-100 Łańcut.
Reklamację towaru zakupionego lub odebranego w sklepie stacjonarnym należy złożyć bezpośrednio w punkcie, w którym nastąpiła finalizacja zamówienia.
Dla sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy, aby każde zgłoszenie reklamacyjne zawierało:
1. Imię i nazwisko Klienta
2. Numer zamówienia i datę zakupu
3. Protokół szkody – dokładny opis wady towaru
4. Zdjęcia uszkodzonego produktu
Reklamację możesz złożyć również w autoryzowanym serwisie producenta dla każdego produktu objętego gwarancją. Wszystkie niezbędne do tego informacje znajdziesz na karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego towaru. Niektórzy producenci oferują w ramach swojego asortymentu gwarancję door-to-door. Sprawdź czy Twój produkt podlega takiemu serwisowi, by móc złożyć reklamacje z tytułu gwarancji bez konieczności wychodzenia w domu.
Masz pytania odnośnie złożenia reklamacji? Napisz do nas na adres