Proponowane kategorie

Proponowani producenci

Proponowane produkty

  • {{ item.price }} {{ response.currency_symbol }}

Proponowane poradniki

Nie znaleziono

Najczęściej zadawane pytania

  • PRODUKTY

    • Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i oryginalnie zapakowane przez producenta. Nie sprzedajemy produktów używanych lub noszących ślady użytkowania.

    • W przypadku zestawów promocyjnych z gratisowymi produktami, nie ma możliwości wymiany gratisu na inny produkt.

    • Zazwyczaj producenci oferują 2-letnią gwarancję na swoje produkty.

  • ŚLEDZENIE PRZESYŁKI

    • Informację o śledzeniu zamówienia wysyłamy na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

    • W takim przypadku należy skontaktować się z naszą infolinią - zostanie złożona interwencja do firmy kurierskiej.

    • W takim przypadku nie ma możliwości anulowania lub zmiany zamówienia. Status “wydany do doręczenia” oznacza, że kurier w danym dniu powinien podjąć próbę doręczenia przesyłki do odbiorcy.

  • ZWROTY I REKLAMACJE

    • Jeśli chcesz zwrócić towar:

      1. Wypełnij i wydrukuj Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
      2. Zabezpiecz towar przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie wysyłki.
      3. Spakuj produkt i dobrze zaklej przesyłkę.
      4. Przygotuj etykietę adresową i naklej ją na paczkę.
      5. Odeślij produkt wraz z wypełnionym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres: Dział E-commerce ul. Cetnarskiego 35/37, 37-100 Łańcut
      6. Oczekuj na zwrot środków.
    • Jeśli zakup został dokonany przez sklep internetowy, Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna towaru w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania terminu, wystarczy wysłanie informacji o odstąpieniu od umowy sprzedaży przed upływem 14 dni.

    • W takim przypadku należy złożyć reklamację.

    • W przypadku zwrotu towaru, bezpośredni koszt przesyłki zawsze pokrywa Klient. Jednak Sprzedawca zwraca wszystkie środki pieniężne otrzymane od Klienta, w tym również koszt dostawy produktu do Klienta.

    • Jeśli stwierdzisz, że produkt jest wadliwy, uszkodzony bądź niekompletny, możesz zgłosić jego reklamację. Dokonasz tego w następujący sposób:

      - w sklepie internetowym –  jeśli produkt został zakupiony w sklepie internetowym, reklamację należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez elektroniczny formularz znajdujący się na stronie www.maxelektro.pl/reklamacje/. Zgłoszenie reklamacyjne można również wysłać za pośrednictwem poczty.

      - u Sprzedawcy w sklepie stacjonarnym - w przypadku odbioru towaru i płatności w punkcie stacjonarnym, reklamację należy złożyć bezpośrednio w sklepie.

      - w autoryzowanym serwisie danego producenta – wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu lub na stronie internetowej producenta. Polecamy bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem, ponieważ jest to sprawdzony i najszybszy sposób reklamacji towaru.

      Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
      1. Imię i nazwisko Klienta
      2. Numer zamówienia i datę zakupu
      3. Protokół szkody – dokładny opis wady towaru
      4. Zdjęcia uszkodzonego produktu

    • Czas rozpatrywania reklamacji przez Sprzedawcę wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.

    • Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie, Klient ma prawo domagać się odszkodowania od firmy kurierskiej.

  • DOSTAWA

    • Wszystkie nasze paczki wysyłane są firmami kurierskimi – DPD, DHL, Geis, Suus oraz DTS. Produkty dostarczamy również za pośrednictwem własnego transportu.

    • Koszt dostawy uzależniony jest od rodzaju i ilości zamówionych produktów. Koszt dostawy będzie widoczny po dodaniu produktów do "koszyka".

    • Koszt dostawy jest uzależniony od rodzaju i ilości zakupionych produktów. Będzie widoczny po dodaniu produktów do "koszyka".

    • Aktualnie realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

    • Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru w sklepie stacjonarnym Max Elektro. Podczas składania zamówienia, wystarczy zaznaczyć “odbiór osobisty” i wybrać z mapy interesujący nas punkt odbioru.

    • Czas realizacji zamówienia z odbiorem w sklepie wynosi do 14 dni, jednak zazwyczaj produkt jest gotowy do odbioru po 3-5 dniach od złożenia zamówienia. Sklep stacjonarny poinformuje Klienta drogą telefoniczną o możliwości odbioru zamówionego towaru.

    • Kurier nie ma obowiązku informowania odbiorcy o swoim przybyciu, chyba że na liście przewozowym wyraźnie zaznaczono konieczność skontaktowania się z odbiorcą przed doręczeniem przesyłki.

    • Nie ma takiej możliwości. Standardowo kurierzy dostarczają i odbierają przesyłki w godzinach od 8:00 do 17:00.

    • Kurier ma obowiązek dostarczyć pod drzwi odbiorcy przesyłkę, której waga nie przekracza 30 kg. Jeśli przesyłka waży więcej, kurier może odmówić wniesienia jej na piętro lub pod same drzwi.

    • Aby uzyskać kontakt do kierowcy, należy skontaktować się z infolinią firmy kurierskiej i podać numer przesyłki.

    • Zazwyczaj numer przesyłki Klient otrzymuje od firmy kurierskiej. Jednak mogą się Państwo w tej sprawie skontaktować również z nami poprzez infolinię: (17) 865 26 81.

    • W obecności kuriera należy sprawdzić stan opakowania. Jeśli jest ono uszkodzone, odbiorca ma prawo otworzyć przesyłkę i sprawdzić produkt jeszcze przed podpisaniem poświadczenia odbioru. Natomiast po podpisaniu przez odbiorcę protokołu odbioru, kurier nie ma obowiązku czekania na sprawdzenie zawartości przesyłki.

    • Jeśli przesyłka nie dotrze do Państwa w ciągu 48 h, prosimy o kontakt mailowy na adres: [email protected] lub kontakt z naszą infolinią: (17) 865 26 81.

    • Godziny doręczenia przesyłek są zawsze uzależnione od kierowcy i jego ustalonej trasy. Jednak można się z nim skontaktować i zapytać, czy mógłby dostarczyć przesyłkę w innym czasie.

    • Tak, przesyłki zawsze są ubezpieczone.

    • W takim przypadku, kurier podejmie drugą próbę doręczenia przesyłki w następnym dniu roboczym lub będzie próbował skontaktować się z Państwem telefonicznie.

  • PŁATNOŚCI

    • W sklepie internetowym Max Elektro, formy płatności uzależnione są od sposobu dostawy. W przypadku dostawy firmą kurierską, można dokonać płatności za pośrednictwem zwykłego przelewu bankowego, za pobraniem (dodatkowa opłata wynosi 4,90 zł) oraz przez DotPay. Przy wyborze odbioru osobistego w sklepie, możemy zapłacić gotówką lub wybrać zakup na raty.

    • Jeśli zdecydujesz się na przedpłatę za swoje zamówienie, będziesz mieć 7 dni na dokonanie płatności. Po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie, rozpoczniemy realizację Twojego zamówienia.

    • Zakupu na raty można dokonać wyłącznie przy odbiorze osobistym w jednym z naszych punktów. Jednak nie wszystkie nasze sklepy oferują możliwość zakupu towaru na raty, dlatego przed złożeniem zamówienia, prosimy o kontakt.

    • Faktura do 48h znajdzie się na mailu Klienta w formie elektronicznej.

  • ZAMÓWIENIA

    • Zamówienia można składać za pośrednictwem:

    • Termin realizacji Zamówienia wynosi do 14 dni roboczych. Niemniej Sprzedawca, w porozumieniu z firmą kurierską, poinformuje Klienta o przybliżonym terminie dostawy. Jeżeli ustalony termin realizacji Zamówienia przekroczy 14 dni, Klient może anulować Zamówienie przed dostarczeniem Towaru.

    • Termin realizacji zamówienia z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym wynosi do 14 dni roboczych. Jednak zazwyczaj produkt jest gotowy do odbioru po 3-5 dniach od złożenia zamówienia.

    • Tak, zamówienie można zmienić tylko poprzez kontakt z nasza infolinią: (17) 865 26 81.

    • Zamówienia przyjęte do realizacji mogą być anulowane najpóźniej do momentu wysyłki towaru poprzez wysłanie stosownej informacji za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem: (17) 865 26 81.

    • O statusach zamówienia Klienci informowani są mailowo. W razie braku takich informacji, prosimy o kontakt przez naszą infolinię: (17) 865 26 81.

ZADZWOŃ DO NAS
pon-pt: 8:00-16.00
NAPISZ DO NAS