Lionelo to marka działająca w branży parentingowej od 2006 roku, mająca korzenie polsko-holenderskie. Należy do spółki Brandline Group. Jej głównymi wyrobami są wózki, foteliki, bujaki i krzesełka do karmienia, a także rowerki i hulajnogi dla parulatków. Hasło producenta „made by parents” kieruje szczególną uwagę również na potrzeby rodziców. Dlatego produkty tej marki są bezpieczne i komfortowe zarówno dla najmłodszych, jak i ich opiekunów.
Lionelo to polsko-holenderska marka działająca w branży parentingowej od 2006 roku, należąca do firmy Brandline Group. Specjalizuje się w produkowaniu artykułów służących do opieki nad niemowlętami, a także do edukacji oraz zabawy.
Produkty marki Lionelo niezbędne w podróży i w domu
Lionelo stawia przede wszystkim na bezpieczeństwo dzieci i wygodę rodziców. Produkty marki można podzielić na następujące główne kategorie:
przewożenie i przenoszenie dzieci (foteliki, wózki, nosidełka),
opieka w domu (łóżeczka, krzesełka, kojce, bujaczki),
Sztandarowymi produktami marki są wózki (2 w 1, 3 w 1 oraz spacerowe), a także foteliki samochodowe, krzesełka do karmienia, łóżeczka i bujaki. Producent specjalizuje się w wyrobach dla niemowląt oraz parulatków.
Źródło: www.lionelo.com
Wysoka jakość artykułów
Lionelo dba o wysoką jakość swoich wyrobów. Będąc producentem urządzeń dla najmłodszych, zwraca szczególną uwagę na to, aby były bezpieczne w użytkowaniu. Materiały, z których wykonane są produkty, są dopuszczone do wykorzystania przy małych dzieciach.
Design projektowany przez Lionelo jest elegancki i uniwersalny. Spełnia oczekiwania rodziców szukających produktów nie tylko bezpiecznych, lecz także ładnych. Estetyczne wykonanie i stonowana paleta barw sprawiają, że artykuły tej marki wkomponują się w nowocześnie urządzoną przestrzeń mieszkalną. Drewniane elementy w niektórych wyrobach dodają im uroku oraz są ukłonem w kierunku ekologii.
Do produktów, które należy samodzielnie złożyć po zakupie, producent dołącza instrukcje montażu.
Lionelo made by parents
W 2020 roku marka Lionelo przeszła rebranding. Jej celem było dostosowanie swojego wizerunku i komunikacji do współczesnych odbiorców oraz większe zwrócenie uwagi na potrzeby rodziców. Tak powstało hasło „Made by parents” akcentujące rolę rodziców w tworzeniu kolejnych produktów marki.
Producent zwrócił uwagę na oczekiwania dorosłych, którzy troszcząc się o bezpieczeństwo i komfort dziecka, potrzebują też zadbania o własną wygodę. Dlatego wyroby Lionelo mają być łatwe w obsłudze i zawierać udogodnienia dla opiekunów dzieci. Marka skupia się na codzienności rodziców przeżywanej wraz ze swoimi pociechami. Zauważa, że staje się ona źródłem wielu wyzwań, lecz także pozytywnych emocji i nieustannej radości. Chce w każdej z tych chwil towarzyszyć rodzicom oraz dzieciom. Tę chęć komunikuje w swoim spocie wizerunkowym wyemitowanym wraz z rozpoczęciem kampanii.
Dopełnieniem zmiany komunikacji jest nowy logotyp Lionelo. Zastąpił on funkcjonujący wiele lat wizerunek sympatycznego lwa z czerwoną grzywą. W trakcie procesu zmian głowa lwa została symbolicznie wpisana w okrąg. Projektantom zależało na jasnym przekazie i minimalistycznym designie, który na stałe wpisze się w świadomość odbiorców marki. Dzięki temu wśród zmieniających się trendów logotyp będzie wciąż uniwersalny.