Proponowane kategorie

Proponowani producenci

Proponowane produkty

  • {{ item.price }} {{ response.currency_symbol }}

Proponowane poradniki

Nie znaleziono

Jak kupować

Proces składania zamówienia w sklepie internetowym Max Elektro jest bardzo prosty i nie zajmuje wiele czasu. Zakupów mogą dokonać Klienci, którzy posiadają zarejestrowane konto oraz wszyscy, którzy takiego konta nie mają. W obu przypadkach proces składania zamówienia odbywa się w podobny sposób. Wyjątkiem zarejestrowanego konta jest brak konieczności uzupełniania danych, które zostały wpisane na etapie rejestracji konta użytkownika.

Dodatkowo zamówienia można składać za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając wiadomość na adres [email protected] oraz telefonicznie pod numerem (17) 865 26 81. Infolinia Max Elektro działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

Przed dokonaniem zakupu, koniecznie zapoznaj się z regulaminem sklepu

 

Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia, sprawdź, krok po kroku, w jaki sposób to zrobić.

 

KROK 1: Dodaj produkt do koszyka

Znajdź interesujący Cię produkt, a następnie kliknij przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. Jeśli interesują Cię dodatkowe produkty z oferty naszego sklepu, zamknij krzyżykiem okienko z prawej strony i wróć o przeglądania asortymentu. W przypadku, gdy zakończyłeś wybór produktów, kliknij „PRZEJDŹ DO KOSZYKA”.

Po przeniesieniu do koszyka zobaczysz listę produktów, które dodałeś. Możesz je usuwać, przyciskając symbol kosza lub zmieniać ich liczbę w kolumnie „Ilość” korzystając z przycisków „plus” i „minus”.

Uwaga! W tym miejscu możesz skorzystać z kodu rabatowego, jeśli go posiadasz. W tym celu rozwiń strzałką opcję „Masz kod rabatowy?” i wpisz kod w okienku. Następnie kliknij przycisk „Zastosuj zniżkę” i sprawdź, czy rabat został prawidłowo naliczony w koszyku.

Na końcu wybierz przycisk „PRZEJDŹ DO KASY”.

 

KROK 2: Zaloguj się na konto lub kup bez logowania

W tym kroku masz możliwość zalogowania się na swoje konto lub założenia nowego konta w serwisie. Możesz też dokonać zakupu bez konieczności logowania się na swoje konto. W tym celu kliknij przycisk „KONTYNUUJ BEZ LOGOWANIA”.

 

KROK 3: Uzupełnij dane personalne i adresowe

Podaj swoje dane, uzupełniając koniecznie adres e-mail oraz numer telefonu. Dzięki temu będziemy mogli informować Cię o statusie zamówienia. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT za swoje zamówienie, zaznacz odpowiednie pole.

Upewnij się, że wszystkie pola oznaczone * jako obowiązkowe zostały wypełnione i przejdź do ostatniego kroku.

 

KROK 4: Wybierz sposób realizacji zamówienia

Następnym krokiem jest wybór sposobu realizacji zamówienia. Oferujemy 3 sposoby realizacji zamówienia i różne formy płatności dla każdej z nich.

  1. KURIER

Jeśli interesuje Cię dostarczenie towaru pod wskazany adres przez firmę kurierską, wybierz tę opcję. Korzystamy tylko ze sprawdzonych firm przewozowych, a każda paczka wysyłana kurierem jest ubezpieczona.

  1. PACZKOMATY INPOST

Jeśli chcesz odebrać paczkę w Paczkomacie InPost, zaznacz tę opcję. Następnie wyszukaj na mapce Paczkomat, do którego kurier ma dostarczyć Twoją przesyłkę i zatwierdź wybór, klikając przycisk „wybierz”. Gdy Twoja paczka będzie gotowa do odbioru, otrzymasz wiadomość SMS oraz e-mail.

  1. ODBIÓR OSOBISTY

Jeśli chcesz odebrać towar osobiście w wybranym przez siebie sklepie, wybierz opcję „Odbiór osobisty”. Wybór punktu odbioru może się odbyć dzięki geolokalizacji, wskazując najbliższy punkt względem miejsca, w którym aktualnie się znajdujesz. Możesz też wybrać interesujący Cię sklep bezpośrednio z mapy.

 

Po wybraniu metody dostawy kliknij przycisk „PRZEJDŹ DALEJ”.

 

KROK 5: Wybierz metodę płatności za zamówienie

W tym kroku decydujesz, w jakiej formie zapłacisz za złożone zamówienie. Oferujemy 4 metody płatności w zależności od wybranej formy dostawy.

  1. PŁATNOŚĆ Z GÓRY NA KONTO

Jest to zwykły przelew bankowy. Dane do dokonania płatności otrzymasz po złożeniu zamówienia.

  1. POBRANIE/ GOTÓWKA PRZY ODBIORZE (+4,90 zł)

Za zamówienie zapłacisz kurierowi w momencie odbioru paczki.

  1. SZYBKA PŁATNOŚĆ (DOTPAY)

Za zakupy zapłacisz, wybierając swój bank i dokonując natychmiastowego przelewu.

  1. PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE W SKLEPIE

Decydując się na odbiór osobisty paczki w sklepie, masz możliwość zapłacenia za towar gotówką przy odbiorze lub zakupu produktu na raty. Aktualnie obowiązującą promocję ratalną możesz sprawdzić tutaj.

        5. RATY
Zakupu dokonujesz na raty online, bez wizyty w banku i wychodzenia z domu. Wniosek ratalny składasz przez Internet, a decyzję otrzymujesz w kilka minut.

 

Po wybraniu metody dostawy zaakceptuj Regulamin i Zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Jeżeli chcesz przekazać nam wiadomość dotyczącą zamówienia, wypełnij pole „UWAGI DO ZAMÓWIENIA”.

 

Jeśli poprawnie uzupełniłeś wszystkie pola i zatwierdziłeś zgody, złóż zamówienie, klikając przycisk „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”.

Gotowe! Po zaksięgowaniu płatności lub w przypadku opcji płatności przy odbiorze Twoje zamówienie od razu trafi do realizacji.

ZADZWOŃ DO NAS
pon-pt: 8:00-16.00
NAPISZ DO NAS