Proponowane kategorie

Proponowani producenci

Proponowane produkty

  • {{ item.price }} {{ response.currency_symbol }}

Proponowane poradniki

Nie znaleziono

Huawei

Huawei jest jednym z największych producentów w dziedzinie technologii informacyjnej i komunikacyjnej. Jego flagowymi produktami są smartfony, ale firma dostarcza na rynek również laptopy, monitory, urządzenia wearables, słuchawki, głośniki bezprzewodowe i dodatkowe akcesoria. Firma ma własny dział rozwojowo-badawczy, który opracowuje wiele innowacyjnych rozwiązań. Celem marki jest zapewnianie radości z postępu technologii jak największej liczbie osób na całym świecie.

Sortuj wg
  • Popularność
  • Cena: od najniższej
  • Cena: od najwyższej
  • Nazwa: A-Z
  • Nazwa: Z-A
Pokaż
  • 20
  • 40
  • 60
  • Typ słuchawek
    Dokanałowe
  • Średnica membrany (mm)
    11
  • Rodzaj mikrofonu
    Wbudowany
  • Czas pracy bezprzewodowej (min)
    420
  • Zasięg (m)
    10
799
00
Ostatnie sztuki
  • Typ słuchawek
    Dokanałowe
  • Średnica membrany (mm)
    11
  • Rodzaj mikrofonu
    Wbudowany
  • Czas pracy bezprzewodowej (min)
    420
799
00
Ostatnie sztuki
Sortuj wg
  • Popularność
  • Cena: od najniższej
  • Cena: od najwyższej
  • Nazwa: A-Z
  • Nazwa: Z-A

Huawei to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów elektroniki użytkowej, w tym smartfonów, laptopów, smartwatchy czy słuchawek. Jego produkty trafiają do ponad 170 krajów na całym świecie.

Historia chińskiej marki

Marka Huawei pochodzi z Chin. Została założona w 1987 roku w mieście Shenzen przez Rena Zhengfei, który do dzisiaj jest jej prezesem. Początkowo firma zajmowała się importem i eksportem prostych urządzeń elektronicznych związanych z komunikacją, głównie przełączników sieciowych, które powszechnie stosowano w centralach telefonicznych. Wkrótce jednak marka Huawei zaczęła dynamicznie się rozwijać, a w 1993 roku na rynku pojawiły się jej własne centrale telefoniczne, które trafiały do hoteli i małych przedsiębiorstw. W 1999 roku firma otworzyła pierwsze centrum badawczo-rozwojowe w Indiach, które zajęło się opracowywaniem innowacyjnych technologii telekomunikacyjnych. W następnych latach firma otworzyła kolejne centra R&D, najpierw w Sztokholmie, a później w Stanach Zjednoczonych.

W 2003 roku firma otworzyła dział zajmujący się produkcją telefonów, a dwa lata później na rynek trafiła pierwsza komórka – Huawei U626 wyposażona w moduł 3G. W kolejnych latach firma wypuściła do sprzedaży smartfony działające na systemie Android, a w 2013 roku ogłosiła powstanie submarki Honor, która miała oferować produkty dla młodszej grupy odbiorców. Dwa lata później na rynku ukazały się smartfony Huawei Mate 7, Huawei P8 i P8 Lite, które zyskały bardzo dobre recenzje od użytkowników. Pozwoliło to marce Huawei rozpocząć ofensywę na całym świecie, dzięki czemu wkrótce stała się jednym z największych na świecie producentów smartfonów.

Co oznacza słowo „Huawei”?

Słowo „Huawei” to transliteracja chińskiej nazwy 华为, która ma wiele znaczeń. Pierwszy człon „hua” może oznaczać „kwiat” (właśnie z tego względu kwiat jest w logo firmy), „wspaniały” oraz „Chiny”. Natomiast drugi człon „wei” oznacza „działanie” lub „osiągnięcie”. Nazwę marki możemy zatem odczytać jako „chińskie osiągnięcie” lub „wspaniałe osiągnięcie”, a wymawia się ją po prostu „hłałej” lub ewentualnie „łałej”.

Problemy marki Huawei

Huawei, który znany jest przede wszystkim z produkcji smartfonów, planował podbić amerykański rynek, wypuszczając pod koniec 2017 roku najnowszego smartfona Huawei Mate 10 Pro. Okazało się jednak, że Stany Zjednoczone zakazały wykorzystywania urządzeń marki Huawei w sektorze publicznym. Powodem było podejrzenie o szpiegostwo. W 2019 roku ówczesny prezydent USA Donald Trump wydał rozporządzenie, które ograniczyło współpracę amerykańskich firm z Huawei. W wyniku tych działań Huawei stracił licencję na korzystanie z usług Google, czyli dostęp do Sklepu Play, poczty G-mail, YouTube’a, map Google i wielu innych aplikacji. Od tej pory chińska marka korzysta z własnej platformy o nazwie Huawei Mobile Services (HMS).

Sankcje nałożone przez USA negatywnie odbiły się na sprzedaży smartfonów Huawei. Chiński koncern zdecydował się nawet sprzedać swoją submarkę – Honor. W 2020 roku firma straciła około 40% swoich udziałów w światowej sprzedaży, ale wciąż utrzymuje się wśród największych na świecie producentów smartfonów.

Smartfony Huawei

Głównymi produktami marki Huawei smartfony, które mogą konkurować z najlepszymi światowymi markami. Firma oferuje kilka serii smartfonów:

  • Huawei Mate – smartfony z tej serii mają ekrany o dużych przekątnych i o największej gęstości pikseli, dzięki czemu pozwalają oglądać materiały wideo w najwyższej jakości. Poza tym występują w wersji podstawowej i wersji PRO, która może pochwalić się jeszcze lepszą specyfikacją.

  • Huawei P – to flagowe modele firmy. Cechują się eleganckim designem i najlepszymi podzespołami. Najnowsze modele wyposażone są w najlepsze aparaty ze wszystkich urządzeń marki Huawei, obsługują generację sieci 5G i zapewniają dostęp do Huawei AppGallery.

  • Huawei P Lite – to modele ze średniej półki cenowej. Mają słabsze procesory i gorsze ekrany niż smartfony z serii podstawowej Huawei P, ale za to oferują bardzo dobre aparaty.

  • Huawei P smart – to budżetowe smartfony, w których producent postawił nacisk na wydajniejsze procesory i większe ekrany.

  • Huawei Y – jest to seria niskobudżetowych smartfonów, które oferują dobre wyświetlacze i wytrzymałe baterie. Jednym z najpopularniejszych smartfonów z tej serii jest Huawei Y6p.

Oferta produktowa Huawei

Mimo że Huawei słynie z produkcji smartfonów, jego oferta produktowa jest o wiele szersza. Poza smartfonami firma dostarcza na rynek również laptopy z serii MateBook, komputery stacjonarne MateStation, monitory MateView, słuchawki FreeBuds i FreeLace, głośniki bezprzewodowe, a także smartwatche i smartbandy. Uzupełnieniem oferty są akcesoria do smartfonów i komputerów, w tym: myszki, powerbanki, kable, adaptery oraz plecaki i etui do smartfonów.

ZADZWOŃ DO NAS
pon-pt: 8:00-16.00
NAPISZ DO NAS